2014. október 17., péntek

Voilá! - Őszre hangolva 2.

Sziasztok!

Elkészült egy újabb horgolt darab. Ezúttal magamnak. Mert elég sokszor fázik a vállam. Egy ideje nézegettem kendőmintákat, de igazán egyik sem "fogott" meg, és akkor szembe jött: Philomena shawlette a fiberflux blogról. Ráadásul végre nem kellett fonalat válogatni hozzá, mert a mostanában nagyon felkapott, Red Heart Unforgettable- ből készül. A Dragonfly árnyalatot választottam.

Mivel nem bírtam kivárni a videót hozzá, elkezdtem kísérletezni a szaporítással: hol egy pálcával többet horgoltam, hol csak a sima V- alakot. Természetesen így nem lett egyenletes a széle. Ezért fogtam, és rövidpálcákkal körbehorgoltam.

Összesen egy gombolyag ment bele, de így egy picit kicsi lett. Lehetne nagyobb is... Lehet, hogy még horgolok hozzá valamennyit.

Majd még meglátom.

                                                                           
Találkozunk legközelebb!

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése