2014. október 8., szerda

Voilá! - Őszre hangolva 1.

Sziasztok!

Kicsit furcsa az időjárás mifelénk: nem az igazi ősz még, de nem is vénasszonyok nyara.Reggel és este nem árt egy vékony sapka, sál és kesztyű / kézmelegítő, napközben meg egyik sem. El is kezdtem az őszi alapdarabokat meghorgolni, szépen készülnek egyik a másik után. 

Elsőnek a kislányok Hello Kitty-s sapkái készültek el. 

A mintát a ravelry-n keresztül találtam, ti is elolvashatjátok Liz blogján. A leírás alapján kezdtem el a horgolást Northern fonalból, 5.5 mm- es tűvel. Nekem így a kisebb sapka készült (a képen az alsó), ami a 3 évesemre jó. A hossza így is rövid lett, ezért még két sort tettem hozzá. A nagyobb sapkához addig szaporítottam, amíg 80 szem nem lett. Ez most éppen egy picit bő, de szerintem tavasszal éppen illeni fog a leány buksijára. 

Ezen a blogon egyébként sok nagyszerű dologgal találkoztam, úgy érzem, fogok még innen dolgozni. ;)

Találkozunk legközelebb!

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése