2014. július 15., kedd

Sziasztok!

Nehogy azt higgyétek, hogy lazsáltam, amíg készült a csillagos fali dísz! :)
Összeszedtem, miket alkottam ez idő alatt.


1. Szerelem volt első látásra ez a minta. Nem ment egyszerűen, de végül sikerült, így lett egy készlet vintage stílusú poháralátét - szettem. Minta leírva itt. Tartozik hozzá 2 videó is!

2. Horgolt hajpánt nagyobbik lányomnak. 2 külön helyről "ollóztam" össze. A hajpánt alapja, azaz maga a pánt megtalálható Blanch- nál. A virág pedig egyszerűsített változata a következőnek. 

3. Az alap ugyanaz, a virág is csak a színválasztásban tért volna el eredetileg. De mint látjátok, másik kislánynak másik virág dukál. Minta itt található.

4. Ó, az egyelőre hordhatatlan sálam! Az a helyzet, hogy imádom nézni, tapintani, szerettem horgolni is. Éppen csak télen kevés, tavasszal sok. No meg keskeny is. Lehet, ráveszem magam, hogy csinálok még egyet, ami szélesebb lesz. És hosszabb. Akkor kedvemre tekerhetem a nyakamra, nem fog a lyukakon átfújni a szél, viszont tél végi sálnak már elég meleg lesz. A pihe- puha fonal pedig Rico márkájú.
Jennifertől tanultam a mintát. Alig bírtam választani a rengeteg sál közül!

5. Pillangóminta kislányomnak. Ez most egy 2 az 1-ben változat. Ha akarja hajpánt, ha úgy akarja, nyaklánc. A pántot én szerkesztettem hozzá: 1 sor megfelelő hosszúságú láncszem, majd félpálcákkal 1 sor, végén összeölt, kész is. :) Tervezek ebből a pillangóból szettet is, karkötő, hajcsat, hajgumi is lesz benne.


6. Ez a virág mintatesztelés eredménye eltisztázás nélkül. Adél keresett az egyik kötős- horgolós csoportban tesztelőket, így került hozzám is a minta kipróbálásra. Helyet még nem találtam a kész virágnak, de előbb- utóbb lesz neki.

7. Biciklivel járok boltba is, ezért a kulcscsomó  az utolsó dolog, ami a kezemben marad a biciklizár lezárása után, mikor ballagok a bevásárlókocsikhoz. Ezért logikus volt, hogy a 20, ill. 100 forintosnak horgoljak egy picike tartót, ami ráfér kényelmesen a kulcskarikára. Nem vittem túlzásba, két sima körlapot némileg kidíszítettem, összehorgoltam pici nyílást hagyva. Az egyik körlapba belefűztem kulcskarikát. Ennyi. Gyors és praktikus.

8. Az első "rendelésre" készült holmi. Barátnőm készült esküvőre, mint vendég. Hajbavalót keresett, ebbe szeretett bele: http://thelittletreasures.blogspot.hu/2014/02/forget-me-not-headband-free-tutorial.html. Később lesz rendes kép is róla, nem csak ez a fázisfotó. 

9. Napocska szintén az egyik kislányomnak, mert nagyon szereti a napot, és már nyúzott horgolt napért. Minta itt van hozzá.

Ezek voltak a fő dolgok, természetesen belekezdtem ebbe- abba, azokról majd máskor írok. 

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése