2014. július 12., szombat

Könyvajánló: Ökoanyu Nagy Rékától

Sziasztok!

Gyakorló háziasszonyként és anyukaként mindennapos problémát jelent a takarítás. Mint mindenki, én is szeretném minél kevesebbszer, minél kevesebb idő alatt, minél kevesebb eszközzel és lehetőleg olcsón véghez vinni. Kipróbáltam ezt- azt, de a legjobb dolgokat Nagy Réka Ökoanyu (Sanoma Media Budapest Zrt. 2013) című könyvében találtam. Elsősorban környezet -és bőrbarát recepteket találunk benne. De általában időtakarékosak és egyszerűek is. Sőt, a pénztárcánkat sem rengetik meg! Szóval imádom. :)




Elsőként a felmosószert próbáltam ki, illóolaj nélkül. Tökéletes volt. Kellett egy picit sikálnom is, de még a felmosófej is tisztább lett a végére, nem csak a konyhakő! 
Azután főztem egy kevés folyékony szappant, majd jött a legnagyobb teszt: működik-e nálunk a nátrium- perkarbonátos mosás. Jelentem: működik! Nem apróztam el, rögtön jó koszos kéztörlőkkel kezdtem. Nem lettek tökéletesen patyolat tiszták, de jelentősen felülmúlták a várakozásomat. 

Szóval most így állunk. Ha nem a könyvet olvasom, akkor Réka blogját olvasom, és folyamatosan tanulok belőlük. Mivel érzékeny bőrű az egész család, legközelebb mosószert is főzök.

Ajánlom Nektek is, hogyha nem is főztök tusfürdőt, akkor is érdemes átgondolni, mit használtok és mennyit a saját, a családotok és a Föld védelmében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése