2017. március 3., péntek

Hétközepi WIP #2

Sziasztok!

Újra itt vagyunk, a hét majdnem végén, gyertek, nézzetek be hozzám!

Először is: tádámm! Elkészült Dé sapkája.

Az eredeti minta Christine -é. A fonal Red Heart Baby Soft Baby Steps volt, például innen is beszerezhetitek. Nem mértem meg, ránézésre kb. a fele gombolyag megmaradt. A fonal maga pedig tényleg nagyon puha.

Jöhetnek a félkész darabok. A Kék kötésre szánt horgolást mutattam a múltkor. Most rá sem ismerni.


Egy "picit" megnőtt, nem? 😉 Az az igazság, a múlt héten kétszer is utaztam, az alatt volt időm horgolni. Lassan a felénél fogok tartani. Ugye 50x50 cm-es kockákat várnak, most 21 centinél járok. A középkék fonalam elfogyott. Amit nem bánok, mert már nem tudom, mikor vettem, hol, mihez, és milyen márkájú. Szóval csak a helyet foglalta, így viszont jó helyre kerül.

Hogy azért ne unatkozzam, a befejezett sapka után elkezdtem kötni egy ......... pulóvert! Igazit. A kisebbik lányomnak.



Még nincs belőle sok. Flax lesz "nagykorában", lila és kék csíkokkal, talán némi rózsaszínnel. A fonal ismét Red Heart, ezúttal Lisa, krémszínű. Ez is a fonalbolt - ból.

Találkozunk jövő héten!

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése