2014. február 24., hétfő

Amiért szünetelt a blog... és az eredménye!

Sziasztok!

Az elmúlt pár hétben nem jelentkeztem, több oka is volt ennek. Munka, betegségek, stb. De a legfőbb ok: horgolni tanulok. Addig nem akartam "lelőni a poént", amíg nem tudok valami épkézláb dolgot felmutatni. Hát íme az első büszkeségem, amiért nagyon megdolgoztam, hogy így nézzen ki:

Az eredetijét Edittől, erről a videóról tanultam. Majd elolvastam a leírását, mert nem passzolt valami. Ki is nyomtattam, úgy tűnt, most már rendben lesz, de mégsem sikerült. Találtam ennek a virágnak egy körrel kisebb változatát, azt is meghorgoltam, és akkor gyúlt fény a fejemben, hogyan is kell ezt csinálni! Nosza, felmentem Luluhoz, és az eredeti kép alapján álltam neki. Így már - mint azt Ti is láthatjátok- sikerrel jártam.
Tényleg nem annyira nehéz, mint látszik, és az eredmény nagyon látványos. Ha még sosem fogtatok horgolótűt a kezetekbe, ajánlom Edit videóit. 
Horgolásra fel!

xoxo
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése